.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جابر شهید راه خبر شد

شمال نیوز: مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه جابر شهید راه خبر شده و در راه اعتلای نظام، انقلاب و دفاع مقدس تلاش می کرد: اظهار داشت: این خبرنگار فقید از اصول هیچگاه شوخی نداشت و ولایت پذیر بوده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری،  سید نظام الدین موسوی صبح امروز در مراسم بزرگداشت شادروان جابر معافی در مسجد محمد رسول الله (ص) ساری گفت: خطه مازندران یک مرد رسانه ای فرهیخته و کوشایی را از دست داد که قلبش برای توسعه استان می تپید.

وی با بیان اینکه مرحوم معافی مصداق بارز صداقت در نشر خبر بود گفت: معافی تمام وجود خود را وقف اعتلای مازندران کرده بود.
مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: معافی یکی از ستون‌های استوار خبرگزاری فارس بود.

وی ادامه داد: شادروان در نشر اخبار امانت‌داری را اصل قرار می‌داد و هیچ‌گاه اجازه نمی‌داد این امانت‌داری با خدشه‌ای موجه شود.
وی با اشاره به اینکه جابر با آرامش رفت، ادامه داد: معافی همواره اضطراب خبر داشت تا اولین و بهترین خبر را مخابره کند.

دبیر کل انجمن روزنامه نگاران مسلمان با بیان اینکه معافی در همین سن جوانی آنقدر خوب عمل کرد که مردم و مسئولان از او راضی بودند، ادامه داد: معافی منصفانه انتقاد می‌کرد.

وی ادامه داد: آنچه روح جابر را شاد می‌کند ادامه راهی است که او آغاز کرده است.

موسوی با اشاره به اینکه دلمان مایه تاسف و تاثر شده است، افزود: داغ جابر بر دلمان مانده و مایه تاسف و تاثر شده است، افزود: سرنوشت زندگی جابر را مقدر کرده است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در پایان سخنانش با بین اینکه قلم پرکار ، ولایی و متعهد مرحوم جابر معافی نباید روی زمین بماند، گفت: مسیر پرتلاش معافی با سرپرستی خانم عباسی بر دفتر خبرگزاری فارس در مازندران استمرار می‌یابد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 مهر 1392
خداوند مرحوم معافی را رحمت کند .
نا شناس 4 مهر 1392
خداوند مرحوم معافی را قرین رحمت فرماید. شماها هم بهتره که زیادی شورش رو در نیارین. برادر من غلو کردن خوب نیست. یک جوان پاک مومن متعهد و با اخلاق به رحمت خدا رفت. لطفا قداست شهدا را حفظ کنید و در انتخاب تیتر دقت فرمائید. خوب نیست که مرده پرور باشیم. تا بود کسی سخنی ازش نمی گفت. حالا که مرحوم شد باید بگید شهید شد؟.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.